При несъгласие с размера на определената печалба или възникнал спор по фиш, всеки клиент има имат право да извършват рекламации по следния начин:

1. Да опише проблема и да предостави име и телефон за контакт, също така е необходимo да се предостави снимка на квитанцията за която се прави рекламацията до и-мейл punkt@alphawin.bg.
Рекламации мога да се правят до 30 дни от датата на определяне на залога.

2. В 14 дневен срок от подаване на рекламацията , клиентът ще получи становище от „АЛФАБЕТ ГЕЙМИНГ” ЕООД.

3. Когато участникът не е съгласен със становището на Организатора, се изготвя двустранен протокол, описващ предмета на спора и становищата на двете страни, който се изпраща в електронен вариант и/или на хартиен носител до НАП в тридневен срок от датата на съставянето му.

За връзка, сигнали и жалби до Националната агенция за приходите

  • писмено на адрес: бул. „Княз Ал. Дондуков“ № 52, София, България
  • писмено чрез email: infocenter@nra.bg
  • телефон: 0700 18 700